...

Amatai iš daržovių darželiui

Pirmosios švietimo įstaigos, kurias lanko tėvai ir vaikai, yra ikimokyklinės mokyklos, būreliai ir kursai. Šių įstaigų mokytojų dažnai prašoma dirbti su vaikais namuose, o norint tai patvirtinti, į parodą atvežami amatai iš daržovių darželiui. Tokie konkursai kiekvienam vaikui suteikia galimybę semtis naujų idėjų, žinių ir lavinti loginį mąstymą..

Žingsnis po žingsnio vadovėliai, kaip gaminti vaikus iš daržovių darželiui

Amatai iš daržovių darželiui gali būti labai skirtingi ir neįsivaizduojami. Kuo nenuspėjamas aksesuaras, tuo daugiau dėmesio bus jam skiriama, taip padidinant vaiko pasitikėjimą savimi ir sukuriant teigiamą požiūrį į jį. Norint, kad namų darbai, pagaminti iš darželio daržovių, būtų tinkamai atlikti, mes rekomenduojame peržiūrėti geriausius meistriškumo kursų variantus..

Cukinijų laivas

Laivas iš cukinijos darželiui

1. Ruošiame 30–40 cm ilgio ir 7–10 cm skersmens cukinijas. Jis turi būti nuplaunamas po vandeniu, džiovinamas rankšluosčiais.
  2. Mes įdėjome cukiniją ant stabiliausios pusės, kad jos galinis galas (su stuburu) būtų šiek tiek pakeltas. Jei daržovė nenori tapti tokia, kokia nori, tuomet ją nesunku pjaustyti šiek tiek žemiau, kad dugnas būtų lygus. Atlikus šį apdorojimą, valtis nenukris ir nepavirs į šonus.
  3. Viršutinę cukinijos dalį supjaustykite taip, kad daržovės kraštai liktų nepažeisti 5–7 cm. Tokiu būdu laivo nosis ir užpakalinė dalis uždaromos.
  4. Jei supjaustius viršutinę dalį paaiškėjo, kad ji pasiekia sėklas ir vidaus organus, tada juos reikia ištraukti ir cukinijas visiškai išvalyti nuo sėklų. Po šios procedūros daržoves geriau išdžiovinti popieriniais rankšluosčiais..
  5. Naudodami peilį iš vienos ir kitos pusės cukinijos centre, mes išpjaustėme mažus kvadratinius langus (3 vnt.), Kurių kiekvienos pusės plotis yra 1-2 cm. Taigi mes gausime skylę, kad būtų galima įterpti „laivo irklus”..
  6. Prie tokių langų daržovių inkarui pjaustyti naudojamas peilis arba tvirtinamas paruoštas aksesuaras (iš kartono, morkų, cukinijų odos ir kt.)
  7. Iš pradžių į laivo galą įstatome 10–15 cm ilgio medines sruogas, vietoj jų leidžiama paimti žalias krūmo šakeles ar vynmedį..
  8. Daržovių laivo centre mes įstatome panašius sruogus tiksliai vertikaliai, tai bus burių pagrindas.
  9. Iš kartono ar storo spalvoto popieriaus ruošiame burės. Jie gali būti įvairių dydžių arba vienodi, dideli ar maži, stačiakampiai ar kvadratiniai – visa tai vaiko pageidavimu.
  10. Nupieškite bures ant iešmelių, šiek tiek sulenkdami kartoną. Tokiu būdu gaunamos „pripūstos“ daržovių laivo burės.
  11. Per kraštines sruogas ir centrinę, aukščiausią, mes ištempiame siūlą, kuris imituos virves.
  12. Į iškirptus langus įdėkite mažus medinius dantų krapštukus ar lazdeles, tai bus daržovių laivo irklų pagrindas.
  13. Naudodami plastiliną, mes nubraižome irklų kraštus ir pritvirtiname prie jau paruoštų lazdelių.
  14. Papuošti laivą iš daržovių čiulpų leidžia bet kokie maži vyrai, gyvūnai, animacinių filmų personažai.

Baklažanų pingvinas

Rudens amatai - baklažanų pingvinai

1. Norint, kad toks daržovių amatas darželiui būtų labai gražus, reikia paruošti kelis vidutinio dydžio baklažanus ir ryškiai violetinę, juodą spalvą.
  2. Mes paimame peilį su mažu galiuku (galbūt kanceliariniu), pradedame darbą.
  3. Žalių baklažanų skrybėlių nereikia nuimti, tai bus pingvinų skrybėlės. Bet, kita vertus, šaknis reikia tiksliai supjaustyti, kad gyvūnai būtų stabilūs..
  4. Peiliu iš daržovės nupjaukite 2 akis, 1,5–2 cm atstumu nuo viršutinės skrybėlės. Padarykite apvalią nosies skylę šiek tiek žemiau..
  5. Mes paimame mažą morką, nupjautą nuo jo apatinio galo 2 cm ir įkiškite tokią nosį į susidariusią nosies skylę.
  6. Ant daržovių pingvinų „pilvo” peiliu išklijuojame ovalą ir viduje išvalome baklažaną iki žalios spalvos minkštimo. Iš likusių odos dalių mes išpjaustėme kelis apskritimus, kurių skersmuo 1 cm, ir dantų krapštuku juos prisegėme „pilvo“ centre. Tokiu būdu mes gavome neįprastus mygtukus ant gyvūnų pilvo.
  7. Švelniai peiliu kairėje ir dešinėje baklažanų pusėje padarome nedidelį odos pjūvį, pasukame jį 2-3 cm aukštyn. Tokiu būdu gausite pingvinų sparnus.
  8. Papuoškite originalų daržovių amatą leidžiami žalumynai, rudens lapai, dirbtinis sniegas ar akmenys.

Juokingi veidai ar moliūgų vyrai

Linksmas snukis darželiui moliūgo

1. Paimkite keletą mažų moliūgų, nuplaukite juos, nusausinkite.
  2. Naudodami purškiamą skardinę, kiekvieną moliūgą dažykite ryškiai oranžiniais arba geltonais dažais. Laukiama, kol daržovės išdžius.
  3. Naudodami juodą arba tamsiai rudą rašiklį su veltiniu, plonu žymekliu ar storu pieštuku nubrėžkite akių, nosies, burnos kontūrus (jei norite sukurti neįprastą amatą, tada leidžiama baigti dantis, ūsus, akinius, apgamus, šnerves)..
  4. Dažykite akis, nosį, burną norimomis spalvomis (mėlynos, baltos, raudonos spalvos rašikliais su veltiniu)..
  5. Panašiai ant daržovių pieškite plaukų ar skrybėlių kraštus, dažykite atitinkama spalva.
  6. Mes įdėjome mažus moliūgus ant padėklo, papuoškite juos lapais, diržais, auskarais, karoliukais, kitais aksesuarais ir dovanokite!

Originalios žiedinių kopūstų avys

Vaikų amatas - žiedinių kopūstų avys

1. Paruošiame mažus baltų žiedinių kopūstų, ilgų gvazdikėlių žiedų, kietų juodųjų alyvuogių su akmeniu, peiliu, dantų krapštukais..
  2. Kiekvieną gvazdikėlį pradurta mediniu iešmeliu ir įkišti į kopūstą. Panašius veiksmus atliekame ir su 3 kitais prieskoniais. Tokiu būdu mes gauname kojas, daržovių avių vilną.
  3. Kaip galvą paimkite vieną juodą alyvuogę, smeigkite ją dantų krapštuku iki žiedinių kopūstų.
  4. Peilio šonuose mes supjaustėme mažas alyvuogių dalis, kad padarytume ausis.
  5. Panašiai mes darome akimis. Kad jie atrodytų ekologiškiau, leidžiama naudoti apvalių ryžių, grikių ar baltųjų uogų grūdus. Dirbtinės akys klijuojamos iš senų mažų žaisliukų.
  6. Patartina gautas daržovių ėriukus dėti ant žalios žolės, samanų arba sudaryti jiems specialią kompoziciją.

Karikatūrų personažai Smeshariki iš bulvių ir svogūnų

Amatai - Smeshariki nuo daržovių iki darželio

1. Virkite ryškiai oranžinės spalvos, vidutinio dydžio lemputę. Mano panašaus formato bulvės, spalva nesvarbi. Tarp daržovių galima paimti burokėlių, citrinų, pomidorų, smulkių moliūgų.
  2. Kad daržovių figūros būtų stabilios, vieną dugno kraštą reikia šiek tiek nupjauti peiliu.
  3. Minkykite rankomis įvairiaspalvį plastiliną, pasidarykite akis, nosį, burną kiekvienam Smesharik.
  4. Kad daržovių amatas pasirodytų įspūdingai, herojų kūno dalys turėtų būti pagamintos liemens spalvos (svogūnai su apelsinu, burokėliai su violetiniu, citrina su geltona ir tt).
  5. Nustatykite gautą daržovę Smeshariki ant gražaus padėklo, prieš tai padėję pagrindą žole ar rudens lapais. Toks paprastas amatas bus dar originalesnis, jei jį papildys nedideliais spalvotais grybais, uogomis ir vaisiais..

Kaip pasigaminti krokodilą Geną iš agurko ir Cheburašhka iš bulvių

Amatai iš daržovių - Gene ir Cheburashka

1. Tokiam augaliniam amatui reikia pasiimti keletą didelių bulvių, agurkų, spalvoto popieriaus.
  2. Iš bulvės nupjaukite 2 cm ilgio žiedą, uždėkite per likusį gabalą, užmaskuokite dantų krapštukais. Tokiu būdu gavome liemenį, galvą.
  3. Supjaustykite 2 puodelius bulvių, 1 cm pločio, skirtų ausims, ir dantų krapštukais ar medinėmis sruogomis taip pat pritvirtinkite prie galvos..
  4. Iš bulvės nupjaukite keletą mažų gabalėlių kojoms, rankoms ir pritvirtinkite tuo pačiu būdu.
  5. Naudodami spalvotą popierių ir žirkles, mes iškirpome akis, nosį, burną, liemens mygtukus cheburaška. Klijuokite jas prie džiovintų bulvių.
  6. Agurką supjaustykite į 2 dalis 60%, 40% proporcijomis. Didesnis gabalas tarnaus kaip kūnas, o mažesnį reikia išpjauti iš viso krašto ir įterpti nedidelį gabalėlį dantų krapštuko. Tokiu būdu buvo gauta atvira burna, mes ją pritvirtiname prie kūno su sruogeliu.
  7. Iškirpkite mažus gabalėlius kojoms, rankas iš kito agurko ir pritvirtinkite tuo pačiu būdu.
  8. Iš spalvoto popieriaus mes išpjaustėme akis, nosį ir klijus iki paruošto agurkų krokodilo Gena.
  9. Puošome čeburaškos ir krokodilo genų daržovių kompoziciją lapais, daržovėmis, vaisiais, kitomis gamtos dovanomis.

Paprastas amatas vaikams morkų gėlė kirvingo technika

Morkų gėlė darželiui

1. Virkite keletą didelių morkų, nuplaukite po tekančiu vandeniu. Patartina, kad tokia daržovė būtų šiek tiek letargiška, dėl to rekomenduojama palikti šiltai 2–3 dienas.
  2. Morkas nuvalome peiliu per visą ilgį, padarome vertikalius trikampius pjūvius.
  3. Morkas supjaustykite plonais griežinėliais. Tokiu būdu gaunami būsimų daržovių gėlių garbanoti žiedlapiai.
  4. Ant iešmelio supilame morkų apskritimus, juos sulenkdami. Žemyn yra nuleidžiami didžiausi žiedlapiai, o viršuje bus maži.
  5. Tokios daržovių rožių iš morkų lapus leidžiama gaminti naudojant svogūnus, krapus, petražoles ar kitas žoleles.

Juokingi balti kopūstai rudens atostogoms darželyje

Kopūstų kiškiai

1. Paruošiame nedidelį kopūstą, atskirdami nuo jo viršutinius lapus – 2 vnt..
  2. Mes išvalome morkas, supjaustome į 2 dalis, iš kiekvienos pusės darome daržovių kojas.
  3. Mes pritvirtiname kopūstus prie morkų, taip gaudami kiškio pagrindą ant kojų.
  4. Mes pritvirtiname 2 likusius kopūstų lapus su dantų krapštukais į viršų, padarydami ausis.
  5. Akys, nosis prie daržovių kiškio, kurį išpildome pasitelkdami juodąsias alyvuoges.
  6. Burna leidžiama naudojant raudonąjį papriką.

Labai graži rudens kompozicija daržovių ir vaisių krepšelyje

Amatų kompozicijos iš daržovių ir vaisių

1. Tokį fantastinį daržovių amatą reikėtų įrėminti į gražų vynmedžių, cukinijų ar moliūgų krepšelį.
  2. Į jį būtinai reikia įdėti ryškių pomidorų, paprikų, žiedinių kopūstų, kukurūzų, moliūgo, moliūgo, morkų, mažų arbūzų..
  3. Patartina daržovių kompoziciją papildyti salotomis, krapais, geltonais, baltaisiais ramunėliais, lauko augalais, kūgiais.
  4. Krepšelis su daržovėmis, papuoštas kviečių, avižų ar miežių ausimis, bus ypač originalus..

Sužinokite, kurias „pasidaryk pats“ kavos pupeles galite pasigaminti patys.

Vaizdo pamokos: ką galima padaryti iš daržovių rudens tema

Daržovių rankdarbiai darželiui gali būti tiek iš natūralių medžiagų, tiek iš dirbtinių. Produktų dekoracijos, naudojant aplikacijas, žaislai, įvairios puokštės, gyvūnai atrodo labai neįprasti. Kad toks rankdarbis būtų malonus visiems dalyviams, rekomenduojama prieš pradedant darbą žiūrėti vaizdo įrašų rekomendacijas ir pamokas apie teisingą kai kurių punktų įgyvendinimą. Siūlome apsvarstyti geriausius vaizdo įrašus, kurie parodo galimą vaikų vaizduotės sklidimą ir jo įgyvendinimo metodus naudojant daržoves (morkas, kopūstus, cukinijas).

Žibintas iš moliūgų, skirtas rudens dovanų parodai darželyje

Morkų žirafos dirbtuvės

Pasidaryk bulvių ir morkų antis

Obuolių, vynuogių ir agurkų varlė

Rudens amatų foto idėjos nuo daržovių ir vaisių iki darželio

Tarp populiariausių vaikų amatų, pagamintų iš daržovių, verta išskirti gyvūnus (ežiukus, zuikius, voveres, lokius), animacinių filmų personažus ir automobilius. Jei planuojate kurti aksesuarus Helovinui, tuomet tikrai turite pasiimti moliūgo, cukinijos ar arbūzo ir iš jų padaryti neįprastas formas. Paprasčiausias būdas tobulai atlikti darbą – išanalizuoti paruoštus daržovių amatus nuotraukose ir jų gamybos būdus. Siūlome apsvarstyti geriausias galimybes:

Amatai iš daržovių ir vaisių darželiui

Įvertinkite šį straipsnį
( Kol kas nėra įvertinimų )
Petras Patarejas
Svarbiausios ekspertų rekomendacijos
Comments: 1
  1. Inga Kazlauskaitė

Ar galėtumėte pasidalinti, kokie daržovių amatai tinka geriausiai darželiui? Kokios yra lengviausios ir efektyviausios daržovių augimo technikos? Taip pat, ar yra kažkokie specialūs patarimai, kaip išvengti kenkėjų ir ligų? Ačiū!